ÜRÜN KABUL VE TESLİM KOŞULLARI:

Arızalı Ürün İşleyişi için ürün kabul ve teslimi hafta içi 08:00 – 17:00 saatleri arasında yapılmaktadır.
Ürünler orijinal ambalajında veya kutulu şekilde teslim edilmelidir.
Ürünler hakkında kabul ve ret kararı servisimizin incelemesinden sonra kesinlik kazanır.
Elden teslim alınan işlemleri sona ermiş ürünler “Arıza Takip Formu” karşılığı teslim edilir.
Arıza takip formu kaybedilmiş ürünler kimlik fotokopisi ve yazı karşılığı teslim edilir.
90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez.
Ürünler alış fatura fotokopisi ve garanti belgesi ile teslim edilmelidir.
Kargo ile ürün gönderim koşulları:

KARGO İLE ARIZALI ÜRÜN GÖNDERİLERİNDE:

Arızalı ürünü aşağıdaki iletişim formundan veya [email protected] adresine mail ile bildirdikten sonra, uygun görüldüğü taktirde tarafınıza verilecek Mng kargo onay kodu ile birlikte ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.

Teknik Servis Adresimiz:

Net Aksesuar Bilişim Ürünleri Sanayi ve Ticaret AŞ.
Huzur Mahallesi Tomurcuk 1 Sokak No:5/A Sarıyer – İstanbul
MNG Kargo Anlaşma Kodumuz: 288 897 521

 

ÜRÜNÜ GARANTİ KAPSAMI DIŞINA ÇIKARACAK KULLANICI HATALARI:

  • Uygunsuz paketleme,
  • Üründe çatlak ve kırık,
  • Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,
  • Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,
  • Elektronik parçalarla oynanması, değiştirilmesi,
  • Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,
  • Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,
  • Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,
  • Aşırı sıcak, aşırı soğuk, rutubet, tozlanma,
  • Elektrik şebekelerinden doğan tüm arızalar,
  • Ürünün yetkili servisi dışında müdahale görmesi,

Durumlarında ürün garanti kapsamı dışında işlem görecektir.

Teknik Servis Bildirim Formu
Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.

“makes life easier!”